ÄITIYSAJAN PERSONAL TRAINING

Äitiysajan personal training on tarkoitettu raskaana oleville ja synnyttäneille, jotka kaipaavat ohjausta ja varmistusta harjoitteluunsa.

Raskausaikana kartoitetaan kehon tilannetta mm. asennon, liikkeen hallinnan ja kipujen osalta, ja opastetaan sopivassa harjoittelussa, joka tukee raskausajan hyvinvointia.


Synnytyksen jälkeen kartoitetaan lantionpohjan ja keskivartalon palautumista, ohjataan turvallisia synnytyksestä palauttavia harjoitteita ja opastetaan synnytyksen jälkeisessä liikunnassa. Pääpaino personal trainingissä on harjoitteiden ja liikunnan ohjauksessa.


Usein tavoitteisiin päästään parhaiten progressiiivisen harjoitusohjelman myötä. Ensimmäisellä kerralla haastatellaan, tehdään alkukartoitus ja ohjataan sen hetkisen tason mukaiset harjoitteet. Seuraavilla kerroilla päästään seuraamaan kehitystä ja ohjataan progressiiviset harjoitteet edistämään tilannetta.

Äitiysajan personal training sopii sinulle, jos

  • kaipaat raskausaikaan sopivan liikunnan ja harjoittelun ohjausta

  • haluat raskausaikana edistää synnytyksen jälkeistä palautumista

  • haluat tukea synnytyksen jälkeiseen kehon palautumiseen

  • haluat tietää, millaisia harjoitteita ja harjoittelua sinun kannattaa tehdä synnytyksen jälkeen

  • haluat tukea ja ohjausta liikkumiseen ja harjoitteluun synnytyksen jälkeen

Woman in Gym
 
IMG_20210607_125755__01_edited_edited.jpg

VARAA AIKA

MOVEREST, KALEVA

Rieväkatu 2, Tampere
Puh. 040 487 7847